Seg start på dagen blir en seg dag totalt..

Tjabba!
Vaknade vid kvart över åtta i morse, har JÄTTE ont i armarna!
Sitter och äter frukost för tillfället och halvsover, det gillas.
Skolan började för ungefär en kvar sedan, kanske ska ta tag i mitt liv?
Eller.. nja... Ska sova på det.

Var på Kattegatt igår och kollade kusins program.
Tror hon läser Teknik och Formgivning. Ganska roligt verkade det,
kanske någon för mig? Eller.. Nä.
Hade tänkt ringa till Helsingborg och Flyinge idag eller imorgon.
Tänkte åka och skugga Lisa, sen får jag hitta någon intressant person på Flyinge.
Ska även ringa till Östra Ljungby.. Shit asså!

Imorgon är det slappdag i skolan!
Först ska jag dit vid åtta och stå i cafeterian till ca. ett.
Sedan blir det musik :D Därefter så ska jag hem och byta om till hästkläder :D
Sen ungefärr vid fyra ska jag och Emma ta hand om inträdet till clinicen :D
Lisa, räkna med att du får sällskap uppe i domartornet, lär frysa ihjäl.

Nä.. Nu måste jag ta och få tummarna ur.
Ska skriva ihop ett litet gulligt mail till Lisa^^

Hare gött!
L. Mikki


P.S. Ni kids som läser min blogg, gå in på www.hfkstallmaffian.blogg.se
Där händer alltid roliga saker ;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, du e så rolig !! <33333

2009-10-22 @ 18:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0