Michaela Johansson-Mellberg sammanfattar kvällen..

Shabba ;D
Grabbarna i klassen spelade på NollTreFem idag, guys you're awsome! :D
Dock hörde jag inte så mycket.. Jag kom in och Cattis som följde med.
Men när sedan Lisa skulle in så gick det ju självklart inte..
Lisa (Prooy) bor i Åled och hade inte tagit med sig sitt id,
men hon hade sitt förarbevis på moppe.
men det funkade inte, för hon hade ingen bild på det.
Så det var bara till att traska hem...
Käkade en MASSA godis på vägen,
och jag som lovat mig själv att inte göra det.

Hm.. Vad kan jag mer berätta om...
Har haft prov idag i Franska, gick skit!
Hade även SO länder, men FASEN, det glömde jag plugga till!
Så fick bli tio minuter innan lektionen började.
Och vem satte alla frågorna?! Så klockrent! :D


Nä.. Nu ska jag försöka ta mig i kragen och få allt gjort på datan.
Ska skriva klart min krönika, jippie(med ironisk stämma)!
Skulle BARA vara inlämnad förra tisdagen (A)
Nåväl.. Skyller på att datan varit kass.

Så.. Godnatt kidsen och hare gött!
L. Mikki


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0