~ Live Like A Dream <3

Kajsa fottade när jag skrittade Yellie för ett tag sedan. Jag ser lite småkonstig ut... Min ponny <3
Halloj!

Nu äre bettlöst som
gäller, igen.
Red på pollan igår
efter clinicen.
Hon var väldigt arg på mig
i början,
men när hon väl
fick skutta över det
stora onsdagsklubben
planket på hela 45cm.

Det var så gick ångloket igång!
Hoppade det typ fyra ggr. Osså sista gången kände jag riktigt hur hon
kurade ihop sig och bockade, eller vad hon nu gjorde.

Kul hade vi iaf! Tror aldrig jag har skrattat så mycket åt den hästen,
snarare gråtit mer..


Förhoppningsvis har jag och pollen fler tillfällen att ha mera skoj.
Förhoppningsvis..

Har städat mitt sovrum sedan klockan var kvart över elva i morse.
Är väldigt trött nu!
Har hållt på i över tio timmar med att bara slänga och lägga undan saker.
Vi ska renovera mitt rum, lägga nytt golv och sånt.
Så allt ska ut ex. sängen, soffan, hyllor, skrivbordet och
inte att tala om alla miljoner kläder som jag inte använder!
Blir även mer städning och flyttning imorgon, jippie..
Hade hoppats på att rida Yellie, men njet, det hinner jag inte.

Aja, nu ska jag sluta att klaga på mitt "rolia" liv.
Har påbörjat räkna ner, på måndag drar jag, Emma och Mickan ner till skåneland,
eller Flyinge på svenska.

Hare gött!
L. Mikki


Kommentarer
Postat av: Anonym

yellie äe så fkn bääwst <3

2009-10-26 @ 20:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0