Kort Blogginlägg Idag.

Tjabba!
Rubriken lyder:
-Kort Blogginlägg Idag.
Har inte tid till mera, ska läsa till ett "viktigt" prov idag i NOn.
Sitter just nu i min pygamas emd morgonrocken om mig.
Idrotten börjar inom tio minuter, prova inte det här. Det funkar inte!

Ska ha SO idag, jippie :D
Läser om Första världskriget och det är faktiskt riktigt spännande.
Har dock inte kommit så jätte långt ännu i området, men det finns hopp!
Hade förhör i fredags på alla Europas länder, skoj eller något, och så hade jag franska prov.
Dock var inte provet så lockande...
Slutade med att jag knappt skrev något alls och jag som vill ha vg eller högre.
Kanske ska satsa lite på skolan?
SOn gick gallant, jag är något av en naturbegåvning vad det gäller länder och vart de ligger.
Har antagligen bildminne eller något, det är lätt att förstå tycker jag i alla fall.

Var även duktig och lämnade in Krönikan i Fredags natt, yeeeeay!
Vilket liv man har.. Hade ju varit lite skoj ifall inte Lisa skulle glömt sitt id!
Näää... Mot duschen och verkligheten. Måste få lite ordning på mig själv...

Hare gött!
Mikki

P.S. Emma, vi måste gå på den nya filmen Surrogates! BB är med i den :D D.S.


Kommentarer
Postat av: Reiyu

Jag tror Emma redan har sett den filmen ;o

2009-10-19 @ 23:04:34
URL: http://reiyu.blogg.se/
Postat av: Mikki

Fasen då :O

2009-10-22 @ 09:05:19
URL: http://mmikkii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0