DAGENS ILANDSPROBLEM

 God morgon (:
Sovit som en gris idag, riktigt skönt!
Har fastnat totaly för A-ha's nya låt The Bandstand.
Den är hyfsat bra, men texten är verkligen underbar!

Har hänt en massa skit och sånt den här veckan!
Först och främst:
Ja, det var Madde, Matilda, Frida och Linnea som skrev bloggen,
men det skiter jag fortfarande i! De är precis samma personer som innan.
Och våga inte kränka dem och hålla på!
Det var faktiskt, som Per säger, FANTASTISKT att de vågade stå upp
för att de var de som skrivit, eller visste om den.

För det andra:
Jag hatar personer som inte svarar på sms!
Det är det ABSOLUT värsta som finns!
Visst, har man inga pengar på mobilen, så fine!
Men annars då?! För helvete! Dagens ilandsproblem asså!

Var hos farsterdoktorn idag (det var en tjej, så kunde inte skriva farbrordoktorn).
Har typ någon form av låsningar, så jag ska gå till en sjukgymnast, kul..kul!


Aja, skolan väntar, och SO. Faktiskt ganska skoj, bortsätt att vi ska lära andra om rekligoner.
Jag kan verkligen ingenting om islam!
Hare gött and take care! <3


L. Mikki


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0