Just keep living! <3<3

Yes, I'm back!
Pappa körde mig ut till Flyer idag, mysigt^^
Han till och med klappade på henne, hurra! Sedan gick vi upp på magasinet och gosade med kattungarna,
pappa verkar ha blivit helt kär i en utav dem. Han fick lägga i från sig den med en gång, till försvar sa han:
- Jag måste sätta ner dig nu kissen, annars åker du hem med oss!
Som jag skrattade alltså!

Dock skrattade jag inte när jag kom in i stallet och såg Truppans tomma box...
Han fick åka ner akut sent igår kväll till Helsingborg. Han låg ner i boxen och andades tungt.
Han tog 7 andetag i minuten, det är verkligen inte normalt! Tycker så himla synd om honom!
Hans tarmar hade även vridit sig inuti honom.
Hemskt är också att Gustavas familj är i huset i Thailand, och de var tvugna att ringa dem för att behandla honom!
Tänk att vara i Thailand, och man kommer inte hem och någon säger att ditt djur inte mår bra, fy fan!
Anne-Lie berättade för mig att det var precis så att han klarade natten...
Så peppa peppa och håll tummarna för honom! <3<3


Bilden är från hösten -08
Killbarry Trooper hösten -08





























Kommentarer
Postat av: E M E L I E

hejhej hur mår du diag? :)



Vill du få en gratis design? Klicka in här och läs vidare: http://emelierb.blogg.se/2009/july/utkast-skriv-vilken.html#comment

2009-07-25 @ 21:45:40
URL: http://emelierb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0