WHAT'S THE TIME, WHAT'S THE TIME?

Vaknade för nästan 1 1/2 timme sen och insåg att jag ställt klockan på fel tid, två timmar förtidigt.
Blir hämtad halv nio utav Annika och sedan ska vi rida ut en runda med pollarna.
Dock har jag fåtten sån jäkla dunderförkylning, IGEN! Blir aldrig av med den.
Så inatt har jag kännt mig så kass att jag ledat nerbäddad under tre tjocka täcken och
inte försen då slutade jag frysa och har ganska varmt på mitt rum i övrigt.
Jag och Flugan på mysig höstpromenad
När jag kommer hem blir det en massa plugg. Har en del som måste göras i skolan
eftersom jag varit på APU så har jag missat det min klass har gjort under tiden.
Så ska försöka få klart två arbeten senare idag. Ska öven hinna med att övningsköra och läsa lite körteori, får se hur det går...

Kommentarer
Postat av: Frida

Du saknar bara att sova bredvid mig, därför du fryser ;)

2011-11-05 @ 23:02:47
URL: http://fridastuhr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0