SHIT!

Godmorgon!

Har precis vaknat och sitter redan med datorn i knät (Nolifer yesyes).
Försöker hitta rimliga buss- och tågtider till nästa vecka då jag har traktorkörning.
Dock vill inte riktigt Skånetrafiken som jag vill, vilket är jävligt surt!
Ska bli upphämtad utanför Ängelholms McDonalds och vet bara en busshållplats i närheten.
Men bussarna går inte riktigt som jag vill där...
Undrar om någon utav er läsare vet några andra hållplatser än Kungsgårdsleden och Midgårdsgatan, någon?!
Nu ska jag försöka få i mig lite frukost innan letandet fortsätter.
Senare ska jag sätta mig och fixa med en del skolarbeten som borde varit klara.
Är lite sur för tycker att jag har fått förlite tid på mig att göra dem
Det är ett arbetsmiljö och säkerhetsarbete där man ska svara på 6 stycken olika frågor kring arbetsmiljö.
Och det är inte precis att bara göra, suck..!
Har även en svenska fördjupning om lånord till svenska språket exempel som trottoar (franska).
Känner att jag bara gräver ner mig själv när jag räknar upp detta, måste verkligen ta tag i det idag!
Mikki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0