PARADISE

Tjenare!

Har precis satt mig tillrätta med datorn i knät.
Idag har jag sprungit runt i Köpenhamn hela dagen i hopp om att fylla garderoben ännu mer. Dock misslyckades jag, totalt!
Hittade ett fåtal snygga kläder eller så hittade man något riktigt snyggt,
men vem lägger 600 danska kronor på en vanlig tröja HALLÅ JA!
Lyckades i alla fall raffa åt mig ett par riktigt bra fynd! Köpte en ulljacka ifrån H&M för 129kr!
Riktigt varm och go, plus att jag tycker den är väldigt stilren. Det var dock det enda jag köpte i Köpenhamn,
men åkte inom Väla innan hemfärd. Så blev även en T-shirt för 50kr,
en helt vanlig vit med snygga tryck plus ett par jeans från H&M för 99kr.
Så har väl fyndat en del idag känner jag. Passade även på att införskaffa nya vinterpjuks, awesome!
Dock får jag lägga upp jeansen för de är förlånga. Har alltid problem med att hitta jeans, känner mig lite opropetionerlig ibland..
Lyssnar en hel del på radio och det har spelats en låt KONSTANT som jag tycker är grymt bra!
Dock har jag inte kommit på vilka det är som spelar eller vad låten heter.
Har tyckt att det låter lite som Coldplay.. Men nä... Visade sig att det var Coldplay och musikvideon är helt fantastisk!
Älskar elefantdräkterna och hela konceptet, love Coldplay!

Hoppas ni trogna läsare har det bra och att ni får en trevlig helg!   KRAM



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0