LEGS ARE LIKE STONES

Hejhopp!
Precis vaknat från min powernap. Har haft en hel del för mig nu dessa dagarna jag inte skrivit någonting.
I måndags kom Frida hit så vi har varit ute och gått, snackat skit och bara haft det mysigt.
Sen igår var vi uppe med tuppen då jag red Betty. Går verkligen framåt med henne nu och
jag tycker så mycket om henne, alltid så positiv och glad! Senare fram i mot kvällen åkte vi
tillsammans ner till Frida där vi hälsade på hennes häst och sedan gick hem därifrån.
Grejen var bara att vi hade inga reflexer och vägen var helt svart, såg knappt våra egna fötter.
Ganska obehagligt och så fort det kom en bil kastade vi oss ner i diket eller stannade till på andra sidan vägen.
Kan säga att mina vita converse är inte vita längre....
Efter det käkade vi pizza och kom helt i koma så gick och la oss jättetidigt.
Idag gick jag upp vid kvart över sex för att ta tåget in till Helsingborg.
Skulle träna inför showen skolan ska ha den 26 November.
Ska även vara Öppet Hus och skolan passar även på att fira 10-års jubileum.
Tog tåget vid sju med Emelie, tränade (vilket inte gick så bra) och sedan åt jag och Emelie lunch inne i stan.
Alltid mysigt att bara träffas och snacka, är så mycket som har hänt också på dessa veckor då vi inte sett varandra.
Hissen och jag i skolan idag
Just nu ligger jag i sängen med körskoleboken bredvid mig, kanske borde öppna den och läsa lite..? Är så fruktansvärt trött i benen vilket är väldigt ovanligt. När jag hoppade av Hissen tidigare idag var mina ben som två stora stenar.
Kunde knappt gå kändes det som. Snacka om träningsvärk imorgon..?
Beslutar mig för att ligga kvar en stund till och dra igång Värsta pojkvänsakademin, soft!
Efter det ska jag göra lite nytta.
Hoppas på att bloggen funkar som den ska nu, blir lite sur över att det inte blir bra med
styckesindelningen som jag gör. Men dock syns den inte och är för lat för att fixa den, men bara så ni vet..!
Ha det bäst!    /Mikki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0