GOOD MORNING REVIVAL

Godmorgon!

Är uppe med tuppen idag för att ta tåget ner till Helsingborg och dressyr SM.
Somnade vid halv tre så känner mig helt död!
Ska bara käka frukost och sedan göra mig i ordning därefter väntar en promenad ner till stationen.
Inga stadsbussar går och landsbyggds funkar inte tidsmässigt.
Eller, stadsbussarna börjar vid nio och då går tåget så missar det i så fall och känns
inte riktigt lönt med tanke på att tåget bara går varannan timme på helger, suck!
Är även bombis på att jag kommer glömma betala en biljett mellan Laholm-Helsingborg, är van vid skolkorten.
Detta kan bara gå utför känner jag...

Jaja, nu ska jag ta mig i kragen och fixa i ordning allting och käka en ordentlig frukost.

Hejhopp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0