FEVER

Tjenare!Stort leende efter prisutdelningen
Har precis lagt in bilderna från tävlingen på Facebook.
Så ni som är vän med mig kolla dem. Sitter och dricker
upp det sista av min yoggie sen ska jag klä på mig något
bekvämt, sminka mig och dra mig iväg till stallet för att
lämna Biggans nyckel som jag glömde igår.
Sen bär det av till skolan.

Ska ha dans på schemat hela veckan, skojigt...
Sen blir det sjukgymnasten. Imorgon är det NP
i NO (Kemi) skoj..! Kan ingenting, så idag kommer
det att bli råpluggning och genomgång för min
lilla skalle. Men får ta det lugnt så den inte sprängs
utav överhettning. Börjar få tillbaka febern igen...


Aja, ni får ha det så gott och vi hörs nog ikväll!


Mikki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0