BEAUTIFUL DAY!

Halloj!div III laget för Häst -10
Blir ett kort inlägg idag. Har varit på tävling
i Tvååker, det gick ganska så bra.
Red LC:1 med Nero och blev delad 3a.
Han var helt okej, inte så seg som han brukar vara,
utan lite mer på eller vad man ska säga. De som
red i div III laget (Emma, Nilla, Anne-Lie & Ulrika)
vann ryttartestet. Nilla vann även den sk
individuella i laget och Anne-Lie kom tvåa.
Hela laget svävade som på moln ett tag.
Vill också vara med och tävla lag, det är så mycket roligare än att rida individuellt. Men jag får stå mitt kast, får ta igen det i höst om vi får ihop ett lag till div II. Tänkte även anmäla mig till Björbäcks tävlingar och rida LB:2 och debutera LA. Vilken det blir vet jag inte riktigt än, vi får se!

Sitter nu och läser lite om Ehrengranatakademins stipendium. Mamma tycker att jag ska ansöka om det, men jag vet inte riktigt, man borde väl ha mer erfarenhet av tävlingar och resultat och sånt där. Visst, jag har blivit placerad i nästan varje tävling jag ställt upp. Men näe?
Tror inte att jag kan söka det, men tänkte ringa till den som är ansvarig för dressyren imorgon och kolla läget. Kommer bli riktigt pinsamt! Får be någon annan att ringa, typ Biggan. Hon håller sig alltid lugn och stressar inte upp sig som jag kan göra när jag pratar i telefon. Ska även börja slipa lite på ett personligt brev och kolla om jag kan få referenser av olika personer.

Aja, nu ska jag ta och lägga mig och nana, vi ses imorgon!

Mikki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0