Mjukisbyxor, stor T-shirt, jag och datan..

Ibland är livet härligt..
"Sommaren är kort och det mesta regnar bort
Men nu är den här, så ta för dig solen skiner idag!"
Citerar Thomas Ledins Sommaren är kort, tycker att den passar väldigt bra in till idag.
Ändå så sitter jag här och bloggar... Livet är hårt. Skall snart ut till Tiarp och ta hand om B's Flyer.
Skall bara göra hennes foder, den boxen hon står i behöver man inte mocka varje dag för den är så stor^^
Nä, nu skall jag ta mig ur mina mjukisbyxor och förstora T-shirt och hoppa i stallkläderna, sedan bär det av till Tiarp.
Inte världens roligaste dag.. Fick reda på att en häst som jag tycker om fick åka akut ner till Helsingborg igår och
det var precis så att han överlevde.. Det svider i hjärtat på mig, men tänk om ingen hade upptäckt det..
Då hade han legat död i sin box i dag på morgonen, fy fan!
Hoppas att han bättrar sig bara! <3

Hare gött!
Namnteckning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0