JULEN ÄR HÄR

Och så var ännu en julafton slut... Fy attans vad skönt!
All möda, besvär och stress man har innan det är dags, och så är det över på bara några timmar.

I morse var jag uppe i ottan för att rida på Yellie och hinna vara med på julaftons kadriljen som ridskolan anordnar varje år. Dock försov jag mig en timme, så Yellie fick stå idag. Red på Prince i kadriljen och det gick väl sådär, hade två små B-ponnys framför mig och Prince var ganska så på och ville springa något fruktansvärt. Det är bara ett problem, Prince är en liten storhäst... Alltså kunde han inte springa, så i stället bet han sig fast i bettet och bara drog neråt, fy fan säger jag! Hade inte hellre någon tid till att ta tag i honom ordentligt, eftersom det red några bakom mig, annars hade det blivit värsta dominoeffekten!

Imorgon blir det stallet och sedan bär det av hem till mormor och morfar. Brukar vara hos dem varje år på juldagen, det har blivit lite utav en tradition. Samma sak att farmor bjuder på mat varje annan dag jul. Traditioner, julkalas och en massa sånt där grejs gör mig bara snurrig i huvudet!


Innan jag avslutar det här inlägget vill jag tacka alla underbara människor för julklapparna!
Fick ihop en massa saker som exempelvis;
* 2100kr
* Chokladtomte
* Ridbyxor
* Ridstrumpor x2
* Ridhandskar
* Sporrar
* Stor Kalender
* Liten Kalender
* Mobiltelefon (Sony Ericsson C510)
* Nytt abonnemang på 3
* Parfym, Deo och Tvål



TACK SÅ JÄTTE MYCKET! =)


Nää, nu ska jag hitta på någonting vättigt! Kanske man ska slå sig till ro framför TVn?

Hare gött!
Mikki

Kommentarer
Postat av: Emma P

Jag har cokså en sån mobil, fick de också i julklapp :D

2009-12-28 @ 19:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0