DESIGN & HEADER KLAR

Halloj!
Då var äntligen den nya headern och designen klar, vad tycks?

Idag har jag varit i stallet hela dagen. Red först på Yellie, och hon bockade ingenting!
Efter det satt jag och snackade en massa skit med resten av "gänget". Sedan tog jag hand om Minova och gav resten av Maggans pollar vatten. Maggan åkte till Holland i morse och tyckte lite synd om Cornelia som har Maggans elva hästar att ta hand om, själv. Så jag delade ut lite hästar till folk så att Cornelia inte skulle ha så mycket att göra. Själv är jag såpass lat att jag tog bara en häst att ta hand om, har så mycket annat att göra så.

Nää... Nu ska jag bänka mig uppe i sängen med popcorn och julmust för att se på Bodyguard. Har sett den flera gånger, men har aldrig hunnit se klart hela filmen. Det suger!


Anyway... Ha det gött och mer bloggande imorgon!

Kram Mikki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0