Mycket funderingar...

Hej hopp!
Har precis kommit hem från Helsingborg med en skön solbränna^^
Har kollat när Gabbi spelat fotboll sedan i fredags nu...
Börjar bli lite små less på det!
Gick faktiskt ganska bra för hennes lag.
De förlorade dock sin match idag, men annars har de gjort jätte bra ifrån sig!

Imorgon blir det till att hämta hem Flyer till Mickedala.. Synd!
Hon trivs nog ganska så bra på Tiarp!
Hon har en stor fölbox med halm helt för sig själv, det är livet alltså!
Menmen... Sedan tänkte jag hjälpa till att greja med ridskolestallet
så att ridskolehästarna kan komma hem någon gång!

Var även iväg och tävlade i onsdags. Hoppade 80cm med Flyer och hon var en riktig pärla!
Dock tappade jag stigbyglen efter tvåan, men sedan gick allt vägen!
Vi fick inga nerslag eller dyl. älskar MIN ponny!<3
Hoppas bara på att Yellie skall bli frisk snart också, hade varit kanon!

Funderar på  att söka till div II laget i ponny (hoppning) ifall jag och Pärlan klarar av det, eler snarare jag...
Hade varit maxat! Och så sattsar jag på div III till våren med Nero i dressyren..
Så får vi väl se ifall Björbäck har gått upp en divition, då kanske man har en chans :D
Blir dock ingen div II för oss i dressyren, kollade vilka program man rider
och känner att jag eller Nero inte riktigt är i form för det just nu xD
Han kommer ju vara smällfet och glad när han kommer från betet^^

Nåväl... Ska gå och skypa ner i sägen nu med mina hundra kuddar och täcket upp till öronen.
Ska kolla Poirot, fast missar hela inledningen... Aja..
See you later alligator!
Styringe med Flyer <3

Sleep well! <3


På fotot är jag och Flyer 80cm i Styringe i onsdags.
Det är Matilda Andersson som tagit bilden och hennes hemsida finns länkad i vänsterspalten, kolla in den!
Komemr snart in färska bilder från helgens Arab utställningar på Halmstads FKs anläggning!


aja, nu har jag skrivit av mig^^

see u ! <3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0