Uppdatering

Halloj!
Idag blir det nog inget stall.. Har jätte ont i mina axlar och i ryggen,
som jag haft problem med ett tag nu.
Funderar på att ta det lugnt med ridningen
och inte rida mer än att jag känner att det funkar.
Dock blir div. II ett STORT undantag! Då rider jag oavsett (;
Mamma jobbar, men när hon kommer hem ska hon boka tid till doktorn,
vilket jag inte tycker är sååå skoj...
Har lite smått fobi för dem, okej, ganska mycket...

Pay And Jump på onsdag, vilka ska vara med?
Själv funderar jag på det. Känner VERKLIGEN för att hoppa "min" ponny igen!
Det var länge sedan jag red henne sist... Saknar det verkligen.
Måste också börja träna mer med Nero, får prata med dem.
Känns som att det behövs inför nästa söndag...
26/7-09

På tal om det!
Åker nog dit med Maggan eller något, men hon har kurs då.
Så antagligen får hon lämna av mig i Susedalen.
Kan någon ställa upp som hästskötare? (a) Känns som att det behövs...!
Vill inte vara där själv, då jag inte varit där innan (:

Dessutom...
Nu är stövlarna "beställda" kommer nog i början utav nästa vecka,
kan erkänna att jag längtar! :D
Ska även prova Lisas kavaj imorgon!
Den som jag har nu är såpass stor att jag måste rätta till
den innan jag sätter i sadeln, för att den är så stor.
Känns lite småpinsamt!

Nåväl..
Tittar ut genom fönstret och konstaterar att det blåser fortfarande,
men att regnet är borta.
Känner verkligen för att lägga mig i sängen med täcket upp till öronen
och titta på en bra film.
Någon som vill komma över ikväll?

Hum...
Ska nog dra upp till stallet ändå,
känns som att det inte finns något vättigt att göra hemma.

Shingeling! (:
Mikki



Kommentarer
Postat av: Anonym

hej kan tänka mig att ställa upp om du vill(=

2009-08-30 @ 10:54:53
URL: http://onlymekajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0