No school for me today..

Har en bombförkyldning pågång :O Så blev ingen skola idag..
Har asont i ryggen med, så vet inte ifall jag kan rida imorn. Vi får se..



Sitter och suckar över att jag inte vet vad jag får i lön från Tiarp, vill veta nu!
Ska betala en massa och köpa en massa nytt, så som;
Hoppar 110cm :D  Dock ingen bra sits eller eftergift...  Men Flyer hoppar ändå <3
* Telefonräkning 1000kr
* Ny plattång 1000kr
* Betala anmälningsavgift 170kr
* Köpa nya stövlar 700kr
* Köpa ny kavaj ca. 400kr
* Köpa ett träns 179kr
* Köpa nosludd 25kr
* Köpa huva 129kr
* Köpa schabrak 249kr
* Köpa ridbyxor 349kr
* Köpa ridbyxor 299kr
Totalt; 4 500kr

Hoppas att lönen ligger uppåt 5 000kr eller mer, annars blir jag sur ^^



Fick bilderna från Matilda sedan den 26. Tack så himla mycket!
De ligger ute på hennes hemsida, ifall ni vill kolla mer på dem.
Dock vill jag säga redan nu att min stil och sits när jag hoppar är den sämsta!
Flyers öga

Nu ska jag ialla fall göra lite mat (;

Jo, föresten... Min plattång försvann från stallet under Halmstad Derbyt (eller efter) vill gärna ha tillbaka den!
Ring eller komentera ifall du/ni vet vart den är, behöver den!
Hittelön utlovas!

Ciao!
Mikki













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0